اسلایدر

دانشجو افغانستان وبلاگ

این وبلاک درخدمت برادران پشتوفارس دری تاجیک هزاره ازبک پشیان و...... دیگر دوستان میباشد امیدوارم لحظاتی خوشی سپری کنید

www.smsplz 11 سری پانزدهم تصاویر متحرک عاشقانه – اذر ماه ۹۲

سينه‌ام زآتش دل در غم جانانه بسوخت


آتشي بود درين خانه كه كاشانه بسوخت.

دلم از واسطه‌ي دوري دلبر بگداخت


جانم از آتش هجر رخ جانانه بسوخت.

چون پياله دلم از توبه كه كردم بشكست


همچو لاله جگرم بي‌مي و پيمانه بسوخت.

 

خرقه‌ي زهدِ مرا آب خرابات ببرد


خانه‌ي عقل مرا آتش خم‌خانه بسوخت.

سوز دل بين كه ز بس آتشِ اشكم، دل شمع


دوش بر من ز سرِ مِهر چو پروانه بسوخت.

آشنائي نه غريب است كه دلسوز من است


چون من از خويش برفتم دل بيگانه بسوخت!-

هر كه زنجير سرِ زلفِ گره گير تو ديد


شد پريشان و دلش بر من ديوانه بسوخت.

ماجرا كم كن و بازآ كه مرا مردم چشم


خرقه از سر به‌در آورد و به شكرانه بسوخت.

ترك افسانه بگو حافظ و مِي نوش دمي


كه نخفتيم شب و، شمع به افسانه بسوخت.



سخی نظری وطن دوست

نظرات شما عزیزان:

عسل
ساعت0:40---23 دی 1392
سلام
با افتخار می گم وبلاگ کاملا متفاوت و مفیدی دارید.
دوستان این شماره من یعنی عسل و دوستم سارا که حاضریم با دوستان آشنا بشیم لطفا فقط زنگ بزنید.از مدیر وبلاگ خواهش می کنم این پیام رو تائید کنید یک دنیا تشکر
09125212732

09124710074


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

[ پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:,

] [ 10:7 ] [ سخی نظری وطن دوست ]

[ ]